Re: Podłączenie komputera do TV

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 15:21:55 MET DST

Może wyjaśnię temat bardziej dokładniej. Mianowicie
odtwarzany film w komputerze, na TV za pomocą
kabla DVI-HDMI mogę oglądać na dwa sposoby.
Pierwszy to skonfigurowanie drugiego monitora w trybie
clone. Wtedy to co mam na ekranie monitora mam
tez na TV. Drugim monitorem jest więc TV LCD
w rozdzielczości 1920x1080@60Hz. Aby oglądać film,
rzucam go sobie cały ekran i mam całkiem nieźle.
Problem z tym, że ja nie jestem tym trybem zainteresowany,
bo jak chcę pracować na komputerze, a rodzina chcę
oglądać. Pozostały mi wiec dwa rozwiązania.
Podłączenie kabla Matrox z wyjściem video. Do wyboru
kompozyt i S-video. S-video odpada, bo TV nie ma
takiego wejścia, a na kompozycie też kiszka
z wiadomych względów. Pozostaje wiec to DVI-HDMI
w trybie "1 display + 1 feautre display" ale tu nie
mam dużego pola manewru. Po uruchomieniu WMP
drugie wejście ustawia się jako 1024x576@60Hz
i tak już wpominalem video jest tam kiepskie.

Tak źle, tak niedobrze