Re: Problem z monitorem

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 18:45:47 MET DST

"Ewa" <null@zero.com> wrote in message
news:h3sset$sk9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Teraz mam problem, bo wszystkie czcionki w okienkach
> są jakby bezbarwne. Widać je tak, jakby były wyryte
> w ekranie, ale bez koloru.

zrob printscreena i ogladnij go na innym kompie
a i najlepiej umiesc gdzies zeby bylo wiadomo o czym mowisz

jezeli bedzie ok, zresetuj ustawienia monitora do fabrycznych
i ustaw pod siebie

jezeli nie bedzie ok - problem softwareowy - zajrzyj na grupe
o windows (jezeli zaladowanie kompozycji nic nie da)