Re: [OT] DVD do 100zł, jaka grupa

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 12:47:14 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcin2006@gmail.com.wytnij> napisał w wiadomości
news:h3s5et$f56$1@news2.ipartners.pl...

> Po kilku sztukach, które miałem okazję testować i po narzekaniach ludzi
> na forach. Nie znam właściciela Manty nie na MTK, który by nie narzekał
> na problemy z czytaniem płyt. Widziałem wielokrotnie w sklepach i
> serwisach i na dworcach ludzi przechadzających się z pudłami z Manty
> (czemu na dworcach - nie wiem ;) ). Nawet byłem raz świadkiem, jak
> dwóch gości kręciło się przy półce z nimi, a zaraz przyszedł jakiś inny
> i zaczął im odradzać ;] Żeby nie było, że tylko Manta: kiedyś kupiłem
> też takie coś http://pclab.pl/art14625-2.html i od razu nie czytało
> [...]

Ja tam mam Wiwę z USB i chmurkami (ale innymi niż na tym pclabie, raczej
takimi jak w srodku tutaj: http://twojepc.pl/html/przeglad_dvd/021.jpg,
czyli to ktoras z tych Wiw chyba:
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=przeglad_dvd&jedna_strona=1). Nie pamietam
jaki model, ale ladnie dziala.
Chociaz ja tam w plyty nagrywane to sie nie bawie, bo mi czasu szkoda.
Wszelkie fotki to z USB odgrywam.
Tloczone plyty w kazdym razie dzialaja bez zarzutu. A te pare nagranych,
ktore kiedys testowalem to tez dzialaly ok.

lamer