Re: [OT] DVD do 100zł, jaka grupa

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 11:42:53 MET DST

Osoba Remek napisała na pl.comp.pecet:

> Możesz przyblizyć swój tok myslenia? Oba linki (ten sam właściwie)
> prowadzą do tego samego odtwarzacza, który raz:
>
> "czyta takie płyty, że ich nagrywarka nie chce przeczytać"
>
> a drugi:
>
> "niczego nie czytają (oprócz CD i tłoków)".
>
> Mimo, że ich nie znasz, ale po kilku sztukach...

Przepraszam, miało być:
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=przeglad_dvd&jedna_strona=1

Po kilku sztukach, które miałem okazję testować i po narzekaniach ludzi
na forach. Nie znam właściciela Manty nie na MTK, który by nie narzekał
na problemy z czytaniem płyt. Widziałem wielokrotnie w sklepach i
serwisach i na dworcach ludzi przechadzających się z pudłami z Manty
(czemu na dworcach - nie wiem ;) ). Nawet byłem raz świadkiem, jak
dwóch gości kręciło się przy półce z nimi, a zaraz przyszedł jakiś inny
i zaczął im odradzać ;] Żeby nie było, że tylko Manta: kiedyś kupiłem
też takie coś http://pclab.pl/art14625-2.html i od razu nie czytało
nagrywanych DVD.

W zamian za to widziałem starutką Mantę i starego DK na Mediateku, które
bez problemu brały wszystko. Mój Korr też chodzi chyba 4. rok już.

Może jakiś zbieg okoliczności, ale ja już jestem strasznie uprzedzony.
Zresztą każdy wie, że litek = dobra korekcja.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur