Problem z bootowaniem

Autor: krwiopij <krwiopij_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 14:00:16 MET DST

Witam.
Nie mam żadnych urządzeń IDE.
Mam CD-ROM i dysk twardy Serial ATA.
No i problem jest taki, że nie mogę wyłączyć bootowania z płytki. Ustawiłem
w Biosie tylko HDD-0, wyłączyłem wszystkie inne możliwości bootowania
(włącznie z boot other device) i i tak, jak płytka jest w napędzie, to
system próbuje się z niej bootować - potem z twardego dysku.

Czy w takiej sytuacji - oba urządzenia na SATA, system nie potrafi odróżnić
CD-ROM-u od dysku twardego ? Czy o co chodzi ? Płyta Abit NF7-S.

Pozdr.