Re: [OT] DVD do 100zł, jaka grupa

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 04:44:08 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" napisał:

> Najbardziej toporne są konstrukcje na mediateku, tak wygląda menu:
> http://pclab.pl/art17942-2.html
> Toto czyta takie płyty, że ich nagrywarka nie chce przeczytać.

> To są odtwarzacze na innych konstrukcjach
> http://pclab.pl/art17942-2.html
> Nie znam ich, ale z tego co zdążyłem się zorientować po kilku sztukach,
> najczęściej od razu po zakupie niczego nie czytają (oprócz CD i
> tłoków).

Możesz przyblizyć swój tok myslenia? Oba linki (ten sam właściwie) prowadzą
do tego samego odtwarzacza, który raz:

"czyta takie płyty, że ich nagrywarka nie chce przeczytać"

a drugi:

"niczego nie czytają (oprócz CD i tłoków)".

Mimo, że ich nie znasz, ale po kilku sztukach...

Konia z rzędem temu, kto wie o co chodzi.

Remek