Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 12:49:12 MET DST

Wiesław pisze:
> Dnia 15-07-2009 o 21:00 BQB napisał na pl.comp.pecet:

> Ktoś tutaj udowadniał, że oprogramowanie zmienia się bardzo rzadko,
> bo się nie opłaca. Myślę, że spokojnie 6-8 lat.

> A jak ja sobie wymienię po 5 latach to będę miał szybszy od Twojego
> trzy razy.

To w końcu po ilu latach? Bo jeśli wymiana już przy 4 roku, gdzie
zmienię sprzęt drugi raz, to będę miał szybszy od twojego, w 6 roku ty
będziesz miał szybszy, ale niezbyt dużo szybszy.

> To ja się dziwię, że z takim podejściem w ogóle coś zmieniasz. Przecież
> za rok to samo będzie tańsze, albo lepsze w tej cenie, a za dwa...
> A ja naiwny zawsze starałem się wybierać sprzęt z najkorzystniejszym
> stosunkiem ceny do wydajności/jakości.

Ja zmieniam, jak mi sprzęt przestaje wystarczać, na generację, która ma
już około roku, bo programiści często nie nadążają za sprzętem.