Re: sprawdzenie stabilnosci odblokowanych rdzeni w procesorze Phenom X2 550 black edition

Autor: STranger <pisz_at_naberdyczow.ue>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 13:02:00 MET DST

Quent pisze:

> W jaki sposob na tej plycie to odblokowales?

W biosie, podniosłem tylko napięcie o 0,25V i w zakładce Advanced Clock
Calibration zmieniłem tryb na hybrid i 4 cores czy jakoś tak to sie
nazywało. Poszło - chwilę trzeba było odczekać, po czym nastąpił
samoczynny restart kompa i pokazało się w post X4 :)

> Mam Phenoma II X3 710 i plyte Gibabyte GigaByte GA-MA780G-UD3H i jakos
> nie moge sobie z tym poradzic :-/

Nie wiem czy ten CPU ma taką możliwość

--
pozdrawiam