Re: Pendrive do 100 zł

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 23:27:24 MET DST

"BQB" wrote:
> LOL, ale argument, jak to ma się do szybkości?

Jak piernik do wiatraka, to nie miał być żaden
argument, a już tym bardziej dotyczący szybkości.

Tak czy siak z prędkości odczyt/zapis na Rally2
jestem zadowolony. Do tego rozsądna cena, niewielkie
gabaryty i brak jakiegokolwiek softu odpalającego
się po wpięciu PD. Dla mnie to zalety. :-)

Pozdrawiam
.Peeter