Re: Pendrive do 100 zł

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 21:23:47 MET DST

.Peeter pisze:

> Ja mam Rally 2 2GB, 4GB i 8GB - ze wszystkich jestem zadowolony. :-)
>
> Jeden nawet został nadepnięty podczas gdy był wpięty do USB na dole
> przedniego panelu obudowy uczelnianego komputera - pendrive przeżył.

LOL, ale argument, jak to ma się do szybkości? Ja miałem kiedyś noname
64MB, który dostałem z 10 licencjami MKS Vira, który spadł mi z
pierwszego piętra na beton - wypadło szkiełko przez które dioda świeciła
i został 3 razy wyprany w kieszeni spodni. Pen działał bez problemów i
działa do chwili obecnej.

Ja bym polecił Sandisk Cruzer Contour 4GB - najszybszy jakiego miałem w
rękach, szkoda, że wersja 8 GB jest trochę wolniejsza. Jeszcze jedna
zaleta tych penów - nie ma skuwki, którą wcześniej czy później każdy
gubi, ale za to ma rewelacyjny mechanizm chowania końcówki USB.