Re: znaczenie kolorow kabli sygnalowych w obudowie Chieftec

Autor: STranger <piszna_at_berdyczow.au>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 16:18:58 MET DST

legus pisze:
> <ciach>
> Witam,
> Pewnie dlatego tak robią, aby uniknąć pomyłek w czasie montażu. Jakbyś
> musiał dziennie przylutować 1000 takich drucików, docenił byś
> różnorodność. Ale to poza konkursem.

Haha, rozumiem :)
Czyli mam się domyślać, że kolorki zawsze oznaczaja PLUS + ,a czarny
zawsze MINUS - ?

> Podłączając te kabelki, nie za bardzo można cokolwiek uszkodzić. Kabelki
> od power sw i reset nie mają wogóle polaryzacji, a diody jak się nie
> świecą, to znaczy, że odwrotnie :)

Dzięki.
No to mi ulżyło że nic sie nie zjara ;) Jednak w manualu do płyty
wyraźnie oznaczyli gdzie ma być PLUS a gdzie MINUS. Wolałbym wiedzieć
jakie kolory co oznaczają, żeby w rpzyszłości nie musieć podłączac drugi
raz kilku z nich w tej ciasnej plątaninie kabli :)

--
pozdrawiam
STranger