Re: znaczenie kolorow kabli sygnalowych w obudowie Chieftec

Autor: Kacper Pleszkun <kacple_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 18:32:06 MET DST

Dnia Thu, 16 Jul 2009 16:18:58 +0200, STranger napisał(a):

> Haha, rozumiem :)
> Czyli mam się domyślać, że kolorki zawsze oznaczaja PLUS + ,a czarny
> zawsze MINUS - ?

> Dzięki.
> No to mi ulżyło że nic sie nie zjara ;) Jednak w manualu do płyty
> wyraźnie oznaczyli gdzie ma być PLUS a gdzie MINUS. Wolałbym wiedzieć
> jakie kolory co oznaczają, żeby w rpzyszłości nie musieć podłączac drugi
> raz kilku z nich w tej ciasnej plątaninie kabli :)

Zazwyczaj: przyciski (power switch, reset) - nie ma znaczenia. Kontrolki
(HDD led, Power led) - kolorowy kabelek (+), biały (-). W tej konwencji
czarny to też kolor. ;-)

Problemy zaczynają się przy podłączaniu gniazd USB (jeśli obudowa takowe
ma). Lecz zazwyczaj końcówki takiego kabla są wyraźnie opisane.

Kacper