Re: 7600gs w piach - co na jej miejsce?

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 22:10:19 MET DST

BQB pisze:

> Taka płyta i procek, to podkręć do 2,7 GHz, może nawet wyżej, o ile to
> venice. Dodaj jeszcze 1 GB RAM

Problem w tym ze na procku mam pasywne chłodzenie (thermaltake sonic tower) i chyba niezabardzo
mozna go krecic, czy jednak da rade? a czy venice to niewiem, niestety niemam juz pudełka, a w
Everescie zadnej informacji niema

> Miałem sprzęt podobny do twojego - musiałem zmienić grafikę, bo mi padła
> i wybrałem ATI HD3870 DDR4, ale ta karta była zbyt szybka dla tego
> kompa. Choć w grach były momenty, że pracowała pełną mocą, ale również i
> takie, gdzie CPU dużo pracował i karta chodziła sporo wolniej.

Tez sie zastanawialem nad ati, ale nigdy karty tej firmy nie mialem - pozatym z tego co czytam to sa
bardziej problematyczne, niektorzy pisza ze sa problemy ze sterami, inni ze z działaniem samej karty
Ja osobiscie z nvidia niemialem nigdy zadnych problemow, mialem juz kilka kart - i wszystkie byly
wymienione jedynie z powodu starosci

> Na medium będzie chodzić bez przycinki w większości miejsc, ale będą
> momenty, że będzie się ciąć z winy procka.

Bedzie sie ciac na 2.2ghz czy po podkreceniu do tych 2.7?

> Ja bym Ci proponował ATI HD4650 lub HD4670 - podobna wydajnościowo do
> 9600, za to prÄ…du w szczycie bierze mniej - 9600GSO 85W a HD4650 48W i
> HD4670 59W

No wlasnie pobor pradu jest dla mnie wazny (nie wiem jaki mam zasilacz, ani jakiej firmy, niechce
wiec kupic karty ktora zmusi mnie do wymiany zasilacza), pierwsza karta o jakiej pomyslalem to 4850,
ale jest nieco drogi pozatym chyba zbyt wydajny jak na ten procek - pozniej było 4670 są
wydajniejsze (Od 46xx)

> Odnośnie poboru mocy nie można generalizować, wszystko się zmienia w
> czasie.
> A moc pobieranÄ… masz podanÄ… np tu:
> http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

Bawiłem sie wczoraj tą porownywarką, fajna sprawa, wynika z tego ze 9600GSO w 3dmark zdobywa o
~2000pkt wiecej niz HD4670

--
Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl