Re: 7600gs w piach - co na jej miejsce?

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 21:31:26 MET DST

Wiesław pisze:
> A to coĹ› nowego. Chyba raczej odwrotnie w Twoim przypadku. Gdzie to
> przeczytałeś?

Niepamietam juz, ale moze rzeczywiscie cos pokreciłem - przegladalem wszystkie wyniki z google
"karta graficzna 300zł"

> Te karty nie mają zbyt dużej różnicy w wydajności, więc jak to zmierzyć?
> To jest mniej więcej tak: włożysz lepszą kartę, będziesz miał lepszą
> wydajność,
> włożysz lepszy procek to jeszcze się trochę poprawi. Ze słabym prockiem
> możesz po prostu nie wykorzystać jej mocy.
No rozumiem, wiec chyba wezme 9600GSO, bo sporo tansza a jesli bedzie choc o 50% lepsza od tej
7600gs to bede zadowolony

> Dwukrotnie ?!
> 9600GT TDP 95W
> 9600GT TDP 85W
> 9800GT TDP 105W
> HD4770 TDP 80W
> HD4850 TDP 110W
> HD4830 TDP 95W
Tez chyba cos zle przeczytalem, ale dalbym glowe ze widzialem gdzies "55w", przegladalem dzisiaj
sporo kart wiec moze to 55w od ktorejs ze słabszych

Czyli 9600GSO bedzie dobrym wyborem w tym wypadku? Jak wspomnialem nie zalezy mi na super
wydajnosci, ale jesli nowsze gry beda chodzily na 'medium' bez przycinki to bede bardzo zadowolony

--
Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl