Re: 7600gs w piach - co na jej miejsce?

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 21:06:44 MET DST

Dnia 15-07-2009 o 19:58 vcore napisał na pl.comp.pecet:

> przeczytalem o czyms takim jak "Karta ograniczajaca procesor" wynika z
> tego ze zbyt wydajna karta ogranicza adekwatnie słaby procek

A to coś nowego. Chyba raczej odwrotnie w Twoim przypadku. Gdzie to
przeczytałeś?

> A zastanawiam sie nad kartą 9600GT i 9600GSOKtóra z tych kart bedzie
> bardziej odpowiednia dla tego komputera?

Te karty nie mają zbyt dużej różnicy w wydajności, więc jak to zmierzyć?
To jest mniej więcej tak: włożysz lepszą kartę, będziesz miał lepszą
wydajność,
włożysz lepszy procek to jeszcze się trochę poprawi. Ze słabym prockiem
możesz po prostu nie wykorzystać jej mocy.

> Acha i jeszcze jedna rzecz, zdecydowałem sie na nvidie z jednego powodu
> - karty maja mniejszy pobór prądu niz radeony, z tego co widzialem to
> dwukrotnie

Dwukrotnie ?!
9600GT TDP 95W
9600GT TDP 85W