Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 03:03:56 MET DST

STranger pisze:

> No dokładnie tak. Też tak uważam.
> s775 już ma swoje lata i brak dalszych perspektyw rozwojowych
> Obecnie lepiej inwestować w AM3 i Phenoma2, a więc w DDR3 moim zdaniem

A ja uważam, że najlepiej nie inwestować w "przyszłościowe" zestawy, bo
czasami może być to ślepa ścieżka - jak RIMM. Lepiej kupić coś na teraz
i za jakiś czas kupić znów coś na teraz - wyjdzie taniej i będzie
wydajniejsze. Aby nie być gołosłownym, kumpel jakiś czas temu kupił
zestaw z AGP i 754, a ja jako przyszłościowy PCIe i 939. po 4 latach,
kumpel kupił prawie wszystko nowe, a ja z bardziej przyszłościowym
zestawem miałem wybór, kupić 2 rdzeniowca na 939 za sporo kasy i mieć
trochę lepiej, bądź wszystko oprócz grafiki zmienić, a która jest mało
wydajna, to ja wiem, czy mi się kalkulował zestaw przyszłościowy? Nie.
Obecnie sprzedałem 2x1 GB i kupiłem niewiele dokładając 2x2GB, płytę na
775 za 150 zł i procek za 250 zł. Grafikę akurat wcześniej zmieniłem, bo
mi padła. I co lepiej było brać przyszłościowy zestaw?