Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 02:46:32 MET DST

Grzegorz Prędki pisze:

> Udowodnij, ze za rok, dwa bedzie tak samo. Udowodnij, ze 32bitowy system
> skorzysta z 8GB ramu.

Wetnę się, wymienione programy zostały tak nędznie napisane, że
korzystają z max 2 rdzeni, Corel oprócz najnowszej wersji z jednego, na
chwilę obecną kupno procesora 4 rdzeniowego do w/w celów nie ma sensu
wogóle, to już lepiej zainwestować w procesor 2 rdzeniowy o jak
największej częstotliwości taktowania, znacznie większą ilość pamięci,
system 64bit oraz porządny sprzętowy kontroler do dysków (ale w tej
cenie się to nie uda), aby utworzyć RAID0 do pliku wymiany i systemu.