Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: jar.sem <jarsem_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 06:35:42 MET DST

Grzegorz Prędki <klark[USUN@TO][malpa]transkomp.com> napisał(a):

> 4 rdzenie sa bardziej przyszlosciowe w programach z ktorych korzysta.
> Wlasnie dlatego, ze polecam quada nie jest to komputer do gier, tam
> akurat rzadza 2rdzeniowce. Niech sie autor wypowie czy ma system 64bit,
> jesli nie to te 4GB ktore zaproponowalem to i tak za duzo. Jesli nie ma
> duzego monitora niech zamieni 4850 na 4830 i kupi 2 mniejsze dyski
> zamiast jednego 640GB.

System 64 bit jest w planie, bo za jakis czas to bedzie podejrzewam
koniecznosc - na teraz XP, ale moze wyprobuje W7?

Backupy...no to jest problem, dotychczas - jesli prace byly jakies mega wazne
i duzo sie przy nich dzialo-backup na DVD, wzglednie na pendrive. tutaj wiec
albo zostawie jeden z dyskow (WDC WD800BB-88JHC0 (74 GB, IDE)) albo kupie
jakis niewielki zewnetrzny.

Nie mam zamiaru podkrecac procka bo sie na tym nie znam, nie mam zamiaru
wymieniac znow plyty, procka, itd. Moge sobie za jakis czas wymienic RAM czy
karte graf (myslalem, zeby sobie stara zostawic (nVIDIA GeForce 6600 PCI-E
)-po jakims czasie wymienic na inna.
Z tego co widze na zasilaczu nie moge oszcedzac - i nie bede.

Dziekuje za odzew i za pomoc. Chociaz szczerze mowiac to jeszcze wiecej mam
dylematow po przeczytaniu tego wszystkiego ;)