Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: reles <a_at_b.c>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 20:16:53 MET DST

ja.rs.em pisze:

> Co robię: Głównie pakiet Adobe (w planach CS4 - firma kupuje więc skorzystam
> jako drugi użytkownik),

Co będziesz robił w tym CS4? Jeśli nie pracujesz na kilkugigabajtowych
plikach powinno starczyć co to masz - przydałoby się tylko dyski wymienić.

> do tego Corel (...), czasem film, gry już prawie wcale

J/w.

> + CAD

Tutaj nie wiem.

> (ale Stalkery muszą pójść smilies/wink.gif)

Nie wiem co to Stalkery, ale jak jakaś nowa gra to pewnie nie pójdzie
(CPU, k. graficzna)

> Dostałem też taką ofertę w sklepie komputerowYm:
> Płyta główna ASUS M3N-H/HDMI (300 PLN). Procesor: AMD PHENOM 9650 QUAD BOX
> (540 PLN).

Jeśli AMD to imo lepiej płyta głowna na AM3 + Phenom dwurdzeniowy z
wyższymi MHz. Czterech nie wykorzystasz (ale nie wiem jak z CADem).

>Karta Grafiki: 9600GT 512MB DDR 3/256bit (370 PLN).

Może być.

> Pamięć RAM:
> GEIL DDR2 4096MB PC800 2X2GB ULTRA (275 PLN).

Jeśli AM3 to można pomyśleć o DDR3.

Dysk: CAVIAR 320GB WD 3200AAKS
> SATA II 16MB CACHE X2 (410 PLN).

Ten drugi to na backup? 320 trochu mało może być. Brałbym Hitachi
DeskStar 7K1000.B (szybki mimo to cichy).

> Zasilacz: 500W (150 PLN).

Jaki to zasilacz? Patrząc na cenę to może być szrot. Nie oszczędzaj na
tym i weź coś pewniejszego (tu możesz sobie pooglądać: http://zenfist.pl/)