Re: jaki sklep z czesciami PC polecacie

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 23:26:16 MET DST

radxcell pisze:
> witam,
>
> jaki polecacie sklep z czesciami do PC? chodzi mi o szeroki wybor dobrej klasy
> akcesoriow.
> (...)

Ja ostatnio kupowałem rożne komponenty online w Proline. Tańsi są od KT.
Części zamawiam online, odbieram sobie osobiście w jednym ze sklepów w
mieście, i mam serwis na miejscu w Poznaniu więc jak coś do reklamacji
to nie muszę wysyłać pocztą/kurierem. Na razie sie nie rozczarowałem.
Wiem, że są tańsze sklepy od Proline, ale z powyższych względów tam kupuję.

> http://radxcell.nora.pl/2009/02/24/dlaczego-nigdy-wiecej-nie-kupie-sprzetu-w-komputroniku.html

Haha, rzeczywiście idiotyczna pieczątka na fakturze z KT! :)
Czy to autentyczne jest??
Jeżeli tak, to chyba im ta firma windykacyjna płaci za taką "reklamę" i
dlatego tak bezczelnie wkurzają swoich klientów. :D

--
pozdrawiam
STranger