Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 21:41:38 MET DST

STranger pisze:
> Tak.
> Do tej płyty procesor możesz lepszy włożyć:
> http://allegro.pl/48880_athlon_64_x2_s939.html
A patrzyłeś na ceny (używanych) procesorów na s939? Według mnie to
zupełnie nieopłacalna inwestycja.

> Dość tanio da się zmodernizować to co masz dzięki temu że masz płytę na
> s939 i grafikę na PCI-E. Ja bym tak zrobił.
Tanio??

> Dołóż lepszy CPU, te 4 moduły po 512MB sprzedaj a zakup 3x1GB
Widziałeś ceny modułów DDR?

> Czyli:
> 1. nowy CPU
> 2. Więcej RAM
> 3. Nowocześniejsza grafika
> 4. Mocniejszy zasilacz
Podliczmy:
- procesor AMD Athlon 64 x2 4200+ s. 939 - 350 PLN
- 3 x 1GB DDR - 360 PLN
- Radeona x1950Pro - 260 PLN
- zasilacz - 250 PLN
Suma 1220 PLN i nadal zostaje z niezbyt wydajnym sprzętem. Ja bym
zainwestował co najwyżej w lepszy zasilacz, żeby się nie okazało, że ten
który ma, po prostu któregoś dnia usmaży cały sprzęt i może kartę
grafiki. Reszty bym nie ruszał.

--
Pozdrawiam
Maciek