Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 21:27:11 MET DST

Karol Biernacki pisze:
> Plytka Gigabyte oprogramowanie raid: Intel Matrix Storage.
> Ktos wie czy da sie sklonowac dysk/partycje tak aby RAID przepadl a
> moze da sie przedytowac MBR tak aby byl jako normalny dysk?. Bo jak w
> biosie RAID wylacze to zapewne dysk nie odpali normalnie systemu
> (niestety vista)?
A tu się możesz zdziwić, bo Vista całkiem dobrze sobie z tym radzi.
Przynajmniej w moim przypadku było bardzo przyjemnie - wyłączyłem RAID w
BIOS'ie, wyjąłem jeden dysk, system wstał (Vista 64bit). Spodziewałem
się już jakiegoś procesu naprawczego, dłubania w sterownikach, czy
przywracania wszystkiego z backupu, a tu po prostu wziął, wstał, wykrył
sprzęt i śmiga do dziś :-)

--
Pozdrawiam
Maciek