Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: Karol Biernacki <wypasiony_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 20:54:55 MET DST

Mialem podobnie i do dzis nie rozwiazalem tej sprawy :) malo tego u
mnie po kilkudziesieciu takich naprawach nagle RAID stwierdzil ze ten
2 dysk mu nie pasuje i nie chcial na nim wiecej odbudowac (komunikat
nic konkretnego nie mowi cos w stylu za maly dysk lub bledy smart a
testowalem roznym softem i nie widze w nim problemow). Teraz mam RAID
na 1 dysku bo nie mam ochoty od nowa instalowac wszystkiego by wykopac
na dobre ten RAID na dobre.
Plytka Gigabyte oprogramowanie raid: Intel Matrix Storage.
Ktos wie czy da sie sklonowac dysk/partycje tak aby RAID przepadl a
moze da sie przedytowac MBR tak aby byl jako normalny dysk?. Bo jak w
biosie RAID wylacze to zapewne dysk nie odpali normalnie systemu
(niestety vista)?