Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: jar.sem <jarsem_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 21:02:24 MET DST

reles <a@b.c> napisał(a):

> Co będziesz robił w tym CS4? Jeśli nie pracujesz na kilkugigabajtowych
> plikach powinno starczyć co to masz - przydałoby się tylko dyski wymienić.

standy, bannery, pliki czasami wielkie jak niesczescie - klienci nie
ograniczaja sie w ilosci GB

> Nie wiem co to Stalkery, ale jak jakaś nowa gra to pewnie nie pójdzie
> (CPU, k. graficzna)

Stalker - obie czesci chodzil mi na srednich takich ustwieniach bez problemow
na tym co mam :)

> Jaki to zasilacz? Patrząc na cenę to może być szrot. Nie oszczędzaj na
> tym i weź coś pewniejszego (tu możesz sobie pooglądać: http://zenfist.pl/)

z tym zasilaczem to rzeczywiscie cos nie teges nie podali mi firmy - dzieki za
informacje
moj stary zasilacz to 300W jakis codegen czy cos takiego