Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 17:37:30 MET DST

On Mon, 13 Jul 2009 14:10:33 +0000 (UTC), MK <userneme@hostname.com>
wrote:

>Nie pisałem o odpowiedzi jako takiej tylko o rozsądnych argumentach.

sadze, zeby byly nierozsadne to by ten posta juz dawno wysmiano, skoro
sa tu klienci, dla ktorych najelpszymi argumentami jest wytykanei
bledow ortograficznych. myslisz, ze cos powstrzymalo by ich przed
przyczepieniem sie do tantego postu?

>Albo faktycznie mi to umknęło albo nie napisałeś tam nic konkretnego.

a co bys chcial konkretnego? napisalem co uwazam, ze lubie w macach
czylo dokladnie to o co pytal pytek. sadze, ze zaczynasz sie czepaic.

>No właśnie - o czym? Bo mnie się jednak wydaje, że zalety Maca Pro to
>niezbyt znaczna część tego wątku.

>To kupujesz płytę używaną.

wlasnie jakos ponad rok temu stanalem przed takim problemem szukajac
specyficznej plyty glownej pod konkretny procesor i szukalem jej
ladnych pare miesiecy. kupilem w tym czasie 3 uzywane na ebayu, ktore
sie okazaly nie dokladnie tymi, ktore byly reklamowane lub jakos
uszkodzone, jedna byla padnieta z wyraznie nadetymi kondensatorami.
w koncu kupilem prawie dokladnie taka jaka chcialem, rowniez uzywana,
za cene prawie 3 razy taka, jaka ta plyta miala kiedy byla w obiegu.
nie opowiadaj, wiec, ze to zawsze takie trywialne.

>A model All-in-One wcale nie rozwiązuje tej
>kwestii tylko znacząco ją jeszcze pogłębia.

zapewne tak, ale to tez zalezy jak na to patrzysz. z tego co widze, w
dobie coraz czesciej sypiacych sie podzespolow w powszechnym sprzecie
i przyspieszajacego rozwoju techologii obliczniowych (o czym tutaj,
albo rownoleglym watku byla mowa), to albo powrocisz do starego,
dobrego schematu naprawiania w specjalizowanym serwisie, co wiekszosc
ludzi posiadajacych zwyczajne skladaki i tak robi, albo bedziesz po
prostu wyrzucac albo raczej oddawal na specjalistyczny zlom, albo
bedzie dostepna pewnego rodzaju wymiana sprzetu z firma, od ktorej
kupiles swoj sprzet, za odpowiednia doplata oczywiscie. rownie dobrze
mozna przejsc z systemu kupowania sprzetu na system leasingu (co tez
jest juz przeciez praktykowane). ma to rowniez swoje plusy i minusy,
niemniej opcji jest wiele i nie widze potrzeby, zeby trzymac sie
kurczowo jednej. <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski