Re: MAC co za i przeciw?

Autor: MK <userneme_at_hostname.com>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 16:10:33 MET DST

Dnia 13.07.2009 rs <no.address@no.spam.pl> napisał/a:

> widocznie nieuwaznie czytasz ten watek, bo dostal ode mnie odpowiedz
> 8 dni temu.

Nie pisałem o odpowiedzi jako takiej tylko o rozsądnych argumentach.
Albo faktycznie mi to umknęło albo nie napisałeś tam nic konkretnego.

> wszystko u ciebie w porzadku? a o czym m.in. rozmawiamy przez ostatnie
> pare dni?

No właśnie - o czym? Bo mnie się jednak wydaje, że zalety Maca Pro to
niezbyt znaczna część tego wątku.

> np. pojawia sie ISA i jak masz jakis specyficzny kontroler zrobiony na
> twoje prywatne zamowienie, to obecnie juz mozesz sobie go wsadzic w
> buty. a szczegolnie dlugi jest zywot procesorow. <rs>

To kupujesz płytę używaną. A model All-in-One wcale nie rozwiązuje tej
kwestii tylko znacząco ją jeszcze pogłębia.

--
MK