Re: CF 300x porównywalna do HDD IDE co do szybkości?

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 00:34:43 MET DST

On Jul 12, 7:17 pm, Radosław Sokół <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> Wywołanie sync() *musi* skutkować zapisaniem danych...

Tak więc mamy linuksowy system plików Btrfs który ma "przezroczystą
kompresję" i coś takiego jak "SSD Mode". Tak więc widać że mamy już
gotowe rozwiązanie i to moje kombinowanie z optymalizacją linuksa to
jest jak przysłowiowe "odkrywanie Ameryki":
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=btrfs_ssd_mode&num=1

Tak więc kolejny raz wyłazi totalny bezwład monopolistyczny produktu
zwanego MS windows. Olewając SSD popełnia błąd, tyle jest tu do
zrobienia! Odpowiednio dostosowany sytem operacyjny może na dyskach
SSD osiągnąć nieznane dotąd rezultaty!