Re: Proszę o radę: jak± kartę dĽwiękow±?

Autor: .B:artek. <maila_at_nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 16:05:11 MET DST

Andrzej Libiszewski wyskrobał(a):
> Mam Asusa Xonara DX. Najtańszego z rodziny Xonarów - dla ¶cisło¶ci.
> Nie zbiera nic z komputera a jako¶ć dĽwięku stoi na doskonałym
> poziomie.

To gratuluję.

> Swoj± drog±, twórca w±tku pisze między innymi o filmach, co raczej
> zakłada dĽwięk 5.1 i wyklucza urz±dzenia typu DAC.

Dlaczego? To już zależy od DAC-a. Nawet jak takich nie ma, to nic nie stoi
na przeszkodzie, by się pojawiły.

> PS: co to jest karta komercyjna i niekomercyjna? Przyznam, że
> podpięcie Creative (nastawionego głównie na wyci±ganie kasy) pod
> kategorię "niekomercyjna" ubawiło mnie do łez...

Też mnie ubawiło. Pomyliłem się, chodziło mi bardziej o sformułowanie "nie
tak komercyjnych jak Creativy". Za niekomercyjne uznaję karty przeznaczone
np. do pracy studyjnej np. Terratec EWX 24/96.

--
.B:artek.