Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 22:55:40 MET DST

On Fri, 10 Jul 2009 19:12:44 +0200, Mariusz Kruk
<Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

>epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>
>Jezusmariajózefieświęty, człowieku. O czym ty piszesz? Za chwilę
>wykopiesz ENIAC-a.

brak umiejetnosci zadawania sensowynych pytan szkodzi.

>"do czynienia"

kolejny zupelnie bezsensowny, w tej rozmowie, argument.

>Jakiej? Na laptopie? Wystarczająco, żebym wiedział, że dobre stacjonarne
>stanowisko jest wygodniejsze.

i wszyscy maja tak samo uwazac. super. w wojsku bys sie moze kaprala
dorobil.

>Zajefajnie. Czyli i tak, i tak, mamy zajęte biurko,

jak nie potrafisz sam, to popros sprzataczke zeby ci posprzatala.

>ale za to mamy
>przepłacony komputer, który się grzeje jak głupi i hałasuje albo jest
>słaby. Świetny układ.

ty sie chyba przegrzales i dlatego tak chalasujesz. ile jest w
tygodniu postow o glosnych stacjonarnych kompach tutaj?

>Poczytaj może coś o ergonomii stanowiska pracy przy komputerze, bo na
>razie się ośmieszasz.

szczegolnie o ergonomii pracy w autobusie albo pociagu.
ty widac jestes jednym z tych, ktorzy maja klapy na mozgu i jak im
powiedzieli, ze laptop jest mobilnym sprzetem, to teraz beda tej tezy
bronic do oslepniecia i jak ktos poloza laptopa na biurku na pare
minut to na niego nakrzycza i kaza mu go nosic, bo jak laptop jest na
miejscu to bez sesnu i w ogole tragedia i pogwalcenie praw fizyki o
ergonomii nie wspominajac.

od razu widac, ze nie miales do czyninia, z dobrymi laptopami z duzymi
matrycami i nawet nie sciemniaj, ze bylo inaczej, bo bys tego co tutaj
pipsze nie pisal. albo byc moze jestes "ksiezniczka na ziarenku
grochu", ale to wspolczuje twojemu pracodawcy i wspolpracownikom.

i z egonomia to oczywiscie tez gadasz od rzeczy, bo mozna przystoswoac
stanowisko pracy by bylo jak najbardziej ergonomiczne i bylo na bazie
laptopa, ale jak ktos jest fleja i ma burdel na biurku, to tego nie
skuma.

>"Zważ, że pisałem o sytuacji, w której klaptop służy jako normalny
>stacjonarny komputer".

wiec wracasz z uporem maniaka do punku wyjscia, ktory juz
skomentowalem killa razy i wiecej nie zamierzam. <rs>