Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 19:12:44 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>pod koniec lat 70tych wolnostojacy system CADowy kosztowal zdrowo
>ponad 100K$, wiec nie pitol, ze jak KTOS z tego zyl, to sobie kupowal.
>w tych czasach niezle prosperujacy lekarz zarabial okolo 20K$ na rok.
>przecietny dwupietrowy dom w duzym amerykanskim miescie kosztowal 50K$

Jezusmariajózefie¶wiêty, cz³owieku. O czym ty piszesz? Za chwilê
wykopiesz ENIAC-a.

>widocznie malo miales doczynienia i koniecznosci wykonywania takiej

"do czynienia"

>pracy,

Jakiej? Na laptopie? Wystarczaj±co, ¿ebym wiedzia³, ¿e dobre stacjonarne
stanowisko jest wygodniejsze.

>wiec sorry, ale twoje zdanie jest malo znaczace. w moim
>matrixie laptopy maja zlacza USB i gniazda umozliwiajace podlaczenie
>zewnetrznego monitora i klawiatury.

Zajefajnie. Czyli i tak, i tak, mamy zajête biurko, ale za to mamy
przep³acony komputer, który siê grzeje jak g³upi i ha³asuje albo jest
s³aby. ¦wietny uk³ad.

>jak cierpisz na dalekowzrocznosc
>to idz do okulisty.

Poczytaj mo¿e co¶ o ergonomii stanowiska pracy przy komputerze, bo na
razie siê o¶mieszasz.

--
[------------------------] Kto  rano  wstaje, ten od miecza ginie.(Sad-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] die)