Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 22:06:38 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>brak umiejetnosci zadawania sensowynych pytan szkodzi.

W ciele nie ma nietrywialnych ideałów. (równie z sensem w kontekście
dyskusji)

>kolejny zupelnie bezsensowny, w tej rozmowie, argument.

To nie argument, to zwrócenie uwagi, że zachowujesz się gówniarsko nie
dbając o formę wypowiedzi.

>i wszyscy maja tak samo uwazac. super. w wojsku bys sie moze kaprala
>dorobil.

Jesteś przezabawny. Ergonomia to przecież, jak powszechnie wiadomo,
nauka o widzimisiach.

>jak nie potrafisz sam, to popros sprzataczke zeby ci posprzatala.

Żarcik. Doceniam.
A teraz napisz coś z sensem. Chociaż może lepiej nie próbuj.

>ty sie chyba przegrzales i dlatego tak chalasujesz.

O matko. To wręcz boli. "hałasujesz".

>ile jest w
>tygodniu postow o glosnych stacjonarnych kompach tutaj?

Stacjonarny komputer można wyciszyć. Pokaż mi cichego klaptopa
porównywalnego z wydajnym desktopem.

>szczegolnie o ergonomii pracy w autobusie albo pociagu.

Jeszcze raz, bo widzę, że nie zauważyłeś dotąd (chociaż powtarzałem to
już ze dwa razy) - mówię o sytuacji, w której laptop używany jest jako
komputer stacjonarny, nie o sytuacji, w której dla kogoś faktycznie
istotna jest jego mobilność z uwagi np. na konieczność pracy w terenie.

>ty widac jestes

Wiesz co, nie chce mi się z tobą gadać.
Nie czytasz co się do ciebie pisze, dyskutujesz z własnymi chochołami,
a na dodatek zachowujesz się jak gówniarz. Mam cię dość.
Miłego życia.
Możesz nie odpisywać - nie przeczytam już.

>i z egonomia to oczywiscie tez gadasz od rzeczy, bo mozna przystoswoac
>stanowisko pracy by bylo jak najbardziej ergonomiczne i bylo na bazie
>laptopa,

Oczywiście. Tylko że jest to cokolwiek nieopłacalne zwykle.

>ale jak ktos jest fleja i ma burdel na biurku, to tego nie
>skuma.

Och, co za rzeczowy argument. Dorośnij kiedyś.

>wiec wracasz z uporem maniaka do punku wyjscia, ktory juz
>skomentowalem killa razy i wiecej nie zamierzam. <rs>

Jak na razie komentowałeś z uporem maniaka zmieniając założenia.
Ale jakoś mnie to nie dziwi.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ No  matter  where  I go, the place is always
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. called "here".