Re: Jaki laptop 17 cali?

Autor: miffy <no_at_no.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 07:35:23 MET DST

Alojzy Zakalec pisze:

> Cóż, żeby swobodnie korzystać z super-wydajnych laptopów to musimy
> jeszcze troszkę poczekać, na szerokość ścieżki < 1 nanometr :)
>
> Inaczej to mamy mękę za duże pieniądze. Trochę to frajerstwo, wydasz
> 3000 zł teraz a za rok będzie to warte połowę i z zazdrością patrzeć
> będziesz na świeże nabytki koleżanek lepsze i za mniejszą kasę...

Cóż taki los rzeczy elektronicznych i myślę, że osobiście sie już na to
uodporniłam ;) HP nx9005 kupiłam swojego czasu za ponad 4000zł ;) a
teraz ileż on warty? 500zł? I przyznam, że nie robi to na mnie wrażenia,
bo wszystko za jakiś czas będzie lepsze i tańsze i myśląc tym tokiem
nigdy nic bym nie kupiła.