Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 00:20:53 MET DST

On Thu, 09 Jul 2009 23:59:57 +0200, Smok Eustachy
<smok_eustachy@soplandia.prv.pl> wrote:

>rs pisze:
>/.../

>Z Tobą coś jest nie tak. oszukaj se w google kto napisał:
>"jak najbardziej jest normalny. wyszlismy juz epoki domowych skladakow,
>a wkroczylismy w ere sprzetu mobilnego."

jak nie potrafisz sie umiejetnie wcinac w rozmowe, a tym bardziej nie
umiesz cytowac, to daruj sobie uczestctwo.

sam cytowales:

> co tak naprawde chcesz tutaj przekazac? ze makowkowcy w jakis sposoob
> traca dodatkowo, podczas uzywania czy co?

zwracam uwage na slowo MAKOWKOWCY. widzisz gdzies slowo laptop w tym
zdaniu? reszta twoich imaginacji mnie nie specjalnie nie interesuje.
<rs>