Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 20:08:47 MET DST

On Thu, 9 Jul 2009 17:41:11 +0000 (UTC), MK <userneme@hostname.com>
wrote:

>Ale temat był o Macach w ogóle, a nie tylko o niszowej linii Pro.

a owszem, nie nalezalo wiec przyrownywac wszystkich PC do niszowej
linii imac.

>I choćbyś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość to ludzie jednak
>patrzą na cenę. Skoro Mac Pro to taki kilkukrotnie droższy "firmowy" PC
>to po co go kupować? Tylko dla OSX? A może dlatego, że droższy to
>lepszy?

>Ale ja naprawdę nie mam nic do Maców jako takich. Do rozmowy włączyłem
>się kiedy padły stwierdzenia o racji bytu wyłącznie gotowych pudełek,
>śmierci składaków itp.

ale chyba nikt nie glosil racji bytu tylko tego czy tamtego na dzis.
niemniej zmiany jakie obserwujemy w konstrukcji sprzetu swiadcza o
tym, ze skladaki wymra i zostawia pole takim czy innym konstrukcjom
all-in-one.

>Ja to odebrałem jak pytanie o pewną specyfikę komputerów Apple, która
>jest najbardziej charakterystyczna dla tej firmy.

pytal bardzo ogolnie na temat makow. chcial wiedziec za i przeciw.
imaci nie sa wcale specyficzne dla applea. w firmach, z ktorymi mam
kontakt, a maja makowki, przewazaja zdecydowanie mac pro. wsrod
prywatnych znajomych majacych maki zdecydowanie laptopy.
apple ma przeciez cala linie komputerow. wystarczy zobaczyc na ich
strone. od laptopow, mini, imac, mac pro, po servery.

>Dla mnie to nie byłby żaden problem gdyby np. 20 % komputerów w Polsce
>to były Maki Pro.

a wiesz moze jaki jest obecny udzial makow w polskim rynku
komputerowym? <rs>