Re: Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 18:53:55 MET DST

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:h2sqpn$4ds$1@news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości
>
> Jezeli juz to szukaj czegos z serii Volcano tej samej firmy.

Volcano jest the best, ale obawaim się, że to nie ten przedział cenowy.
Dobra jakość i co za tym idzie duża popularność spowodowała, że podrożały
ostatnio znacznie, uwzgledniając nawet wyższy kurs. Zwłaszcza model 650
poleciał mocno do góry (z trzystu na prawie czterysta) ale 550 można kupić
w cenie zeszłorocznej:
http://www.terra.com.pl/sklep/?p=produkt&id=TERRACOM20081008134357
Zresztą wydaje mi się, że to Krzyśkowe oko zawiesiło się już na jakimś
zasilaczu firmowym (więc bezpłatnym) i polecanie mu zasilacza za 300 zeta
się nie sprawdzi;)

--
LeP