FSB i IP

Autor: leon <leon_at_gdziesta.pl>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 18:46:35 MET DST

Witam

Dzisiaj mialem dosyc niecodzienna sytuacje. Zmienialem FSB procka E4300 z
200 na 266.
Po ponownym uruchomieniu systemu antyvur stwierdzil ze wykryl nowa siec.
Sprwadzam faktycznie
mam przydzielone kompletnie inne IP niz zwykle w dodatku inne niz z
standadowej puli adresow
- posiadam zenwtrzen IP wiec wiem jak wyglada. Kilkakrotnie w ciagu paru
minut odwsiezalem adres
i ciagle tez nowy. Nie wyjde poza lokalny serwer. Reboot >BIOS - powrot do
starego FSB -
restart i w porzadku. Siec jest. Znoe zmiana z 200 na 266 i tym razem
bedz problemow.
Jestem ciekawe z czym to moze sie wiazac. Podejrzewam ze dostawaca mogl
cos aktualizowac - ale cos
takiego nie powinno trwac tylke czasu - w dodatku ok 18 to dziwna pora na
tego typu eksperymenty.

Jakies pomysly ?

leon