Re: Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 20:58:39 MET DST

> Jako, że stary zasilacz już się kończy, mam na oku coś takiego u siebie w
> firmie. Nie mam jednak czasu na jego sprawdzanie bo ostatnio mocno
> zabiegany jestem. Jakie macie opinie na jego temat?

Modecom powinien chodzić ok 2-3 lata. Potem mogą być konieczne nowe
kondensatory elektrolityczne. Swoją drogą więcej padło mi Chiefteków niż
tych Modecomów w trakcie gwarancji. Jeżeli Modecomy padały to było już dawno
po gwarancji i z reguły wystarczyła lutownica i nowe kondensatory. Jeżeli
padł Chieftec to nie wiadomo co w nim padło, kondensatory ok a kilku
fachowców załamało nad takim jednym ręce i nikt nie był w stanie go ożywić,
w końcu poszedł na magazyn kondensatorów do przeszczepów dla innych
zasilaczy.