Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 04 Jul 2009 - 20:03:27 MET DST

On Sat, 4 Jul 2009 08:32:58 +0200, "lamer" <lamer@pl.pl> wrote:

>Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości

>Ale linuksy cicho siedzą w serwerowniach i nie pchają sie ludziom do domów
>:P

przeczy o tym juz chocby post ToMasza.

>Są. I jest ich cala masa, chociazby kompilator Delphi czy zwyczajne gry.
>Bo nie powiesz, ze tytul X mozna zastapic tytulem Y, bo oba sa z tego samego
>gatunku :P

nie znam sie na gierkach, ale to tak jak z ksiazka do np. geografii
jednego autora mozna zastapic ksiazka innego. chyba, ze ktos naprawde
te a ni einna gierke lubi, to wtedy kupuje sobie sprzet, ktory mu
obsluzy jego glowne zainteresowanie. albo postawi dualboot na makowce.

>Sam jestem ciekaw zalet nowych Maców, bo w roku 1995

wlasnie wtedy byl sprzetem ulomnym, bo jednowatkowym. za to mial mase
ciekawego softu, ktorego nie bylo na PC, ale tam byl znowu inny,
ktorego nie bylo na makach i do pewnego momentu nie bylo ekwiwalentow
ani tu ani tu.

> to faktycznie był
>ciekawy sprzęt, ale dzisiaj to jedynie PC za grubą kasę.
>lamer

bezpieczenstwo. praktycznie zero wirusow, a jak juz sa, to trzeba sie
dobrze nakombinowac, zeby takiego zainstalowac. niezwykle dobrze
przymylana kontrukcja i elegancki wyglad.
wady maka ma dla mnie dokladnie takie same jak peceta. za wolny, za
malo pamieci, za malo miejsca na twardych dyskach. <rs>