Re: jeden monitor +2 kompy

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 23:01:16 MET DST

Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
zapisu danych na dysku nie mogli zastosować.....

> Niekoniecznie. Jaki to rejestrator?
Aper. jak wygoglowałem podobne problemy sa z kamerkami IP
> Ja miałem taki sam problem.
> Wyjścia były 2: IE4Linux
> http://www.tatanka.com.br/ies4linux/page/Main_Page Projekt dośc stary
> ale u mnei zadziałało.

IE umnie tez działa, ale acitivex -nie. MAm łączność z rejestratorem,
ale zamiast obrazu z kamery, kwadracik w górnym roku okna
> Jak nie to poszperja czy rejestrator nie ma
> softu do oglądania nie z przeglądarki tylko dedykowanego.
dedykowany jest, rusza pod wine, ale obrazu - niedaje.

niemniej jednak, samo sterowanie z pilota jest wmiare wygodne i szybkie,
o ile patrzy sie w ekran monitora podłączonego przez VGA. Patrzenie na
to samo przez LAN - to juz nie ten komfort. dzisiaj nawet zdołałem "na
żywo" obserwować swoją łysine z tyłu głowy - takei lagi są, (ze wydaje
sie) ze mam ruchy szybsze od prędkości światła.
ToMasz