Re: jeden monitor +2 kompy

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 22:46:01 MET DST

On Fri, 03 Jul 2009 21:58:11 +0200, ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl>
wrote:

>też tak myślałem do przedwczoraj. Pierwszy komp działa pod linuksem, a
>drugi to (właśnie zakupiony)rejestrator wideo, (wyjście VGA i LAN) który
>działa również pod linuksem. Teraz najlepsze. Rejestrator "daje" obraz
>po LANie, ale zeby go zobaczyć trzeba mieć IE+activeX. Niewiem jak to
>możliwe, ale producent zarzeka sie ze tak jest. NAwet normalnego systemu
>zapisu danych na dysku nie mogli zastosować.....
>Tak wiec potrzebuje rozwiazania hardwarowego.

Niekoniecznie. Jaki to rejestrator? Ja miałem taki sam problem.
Wyjścia były 2: IE4Linux
http://www.tatanka.com.br/ies4linux/page/Main_Page Projekt dośc stary
ale u mnei zadziałało. Jak nie to poszperja czy rejestrator nie ma
softu do oglądania nie z przeglądarki tylko dedykowanego. Pod Wine tez
mi takowy ruszył. Trzecia metoda wymaga licencji na Windows -
puszczasz Win na wirtualce. Ja testowalem na
http://www.virtualbox.org/ - sprobuj czy soft pojdzie np. na Windows 7
RC - testowanei masz za darmo.

Zdrowko