Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 23:19:38 MET DST

On Fri, 03 Jul 2009 23:00:21 +0200, Piotr M <xxxxxx@xxxxx.xx> wrote:

>Co do wad Maców miałem pytanie z natury technicznej czy są
>jakieś.

chyba kazdy laptop (z wyjatkiem air, bo o tym nic nie wiem) ma jakies
wady mechaniczne konstrukcji obudowy, wynikajace albo z uzytego
materialu, albo bledow produkcji. te bledy sa dosc szybko eliminowane
w nastepnej wersji. jednak jak ju zsie trafia, to czasami daje sie je
latwo zalatwic na gwarancji. po gwarancji to juz zuuuupelnie inna
sprawa.
a jak bedziesz zadawal niewygone pytanie wyznawcom jedynej slusznej
platformy to moze cie spotkac np to:
http://www.macnn.com/articles/09/07/03/apple.store.shooting/
<rs>