Re: jeden monitor +2 kompy

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 21:58:11 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Są dostarczane z samym KVMem. Oczywiście o ile kupujesz nor-
> malny KVM nowy, w pudełku, a nie jakąś używkę zdekompletowaną.

> Lepiej mieć jeden dobry monitor i KVMa niż wpychać drugi
> marny monitor.
>
> Inna sprawa, że większością sensownych systemów operacyjnych
> da się obecnie zarządzać przez sieć.

też tak myślałem do przedwczoraj. Pierwszy komp działa pod linuksem, a
drugi to (właśnie zakupiony)rejestrator wideo, (wyjście VGA i LAN) który
działa również pod linuksem. Teraz najlepsze. Rejestrator "daje" obraz
po LANie, ale zeby go zobaczyć trzeba mieć IE+activeX. Niewiem jak to
możliwe, ale producent zarzeka sie ze tak jest. NAwet normalnego systemu
zapisu danych na dysku nie mogli zastosować.....
Tak wiec potrzebuje rozwiazania hardwarowego.
ToMasz