Re: Lenovo SL500 - dzielenie dysku na partycje - Dysk Recovery

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 11:57:33 MET DST

Dnia Thu, 02 Jul 2009 09:44:02 +0200, news.onet.pl napisał(a):

> I moje pytanie, jak to zrobic, aby bylo dobrze ? Nic nie wygooglowalem.
> Czy mam zainstalowac XP PRO z innego nosnika / Nie recovery ? Czy jesli
> tak zrobie numery seryjne beda dzialaly ? Na stronie Lenovo jest mnostwo
> sterownikow do XP. Rowniez laptop byl z mnostwem dodatkowych
> programikow, w tym lenovo care, ktore podobno spowalnia system. Co jest
> niezbedne do prawidlowej pracy? Znajomy mowil mi, ze bardzo istotne jest
> oprogramowanie do obslugi baterii. I jesli tego nie zainstaluje to ja
> zniszcze ? czy to prawda ? Sporo pytan, ale to moj pierwszy laptop.

Zazwyczaj instalacja XP OEM "małych producentów" nie pójdzie z numerem
wziętym z nalepki XP OEM "dużego producenta" (Lenovo)

Teoretycznie większość producentów ma możliwość po długich zachodach
dostarczenia pełnej płyty instalacyjnej, nie-Recovery. Podobno wynika to
z jakiejś ich umowy z M$. Tylko, że zazwyczaj trwa to bardzo długo a ceny
takiej płytki są zaporowe - porównywalne z zakupem pełnej wersji Windows
OEM. Spodziewam się, że w Lenovo będzie podobnie.

Jeśli chodzi o potrzebne sterowniki i programy, to wszystkie naprawdę
potrzebne rzeczy ściągniesz ze strony Lenovo.