Lenovo SL500 - dzielenie dysku na partycje - Dysk Recovery

Autor: news.onet.pl <wonter_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 09:44:02 MET DST

Zakupilem tego laptopa z systemem Vista Business. Po pierwszym
uruchomieniu kompa okazalo sie, ze ma zainstalowany system xp pro, tak
jak chce, ale caly dysk nie jest podzielony na partycje. Przyzwyczailem
sie do opcji gdzie system mam na partycji C, a reszte dokumentow na
innej partycji / partycjach. Tak aby w przyszlosci nie miec problemow z
ponowna instalacja i utrata danych.
Podzielilem dysk na 2 partycje i skorzystalem z Recovery Disk, ktory
wczesniej zgodnie z instrukcja utworzylem. Cala operacja trwala naprawde
  dlugo, jednak okazalo sie, ze system ponownie utworzony jest tylko na
1 partycji :/

I moje pytanie, jak to zrobic, aby bylo dobrze ?
Nic nie wygooglowalem.
Czy mam zainstalowac XP PRO z innego nosnika / Nie recovery ?
Czy jesli tak zrobie numery seryjne beda dzialaly ?
Na stronie Lenovo jest mnostwo sterownikow do XP. Rowniez laptop byl z
mnostwem dodatkowych programikow, w tym lenovo care, ktore podobno
spowalnia system. Co jest niezbedne do prawidlowej pracy? Znajomy mowil
mi, ze bardzo istotne jest oprogramowanie do obslugi baterii. I jesli
tego nie zainstaluje to ja zniszcze ? czy to prawda ?
Sporo pytan, ale to moj pierwszy laptop.