Re: Lenovo SL500 - dzielenie dysku na partycje - Dysk Recovery

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 21:44:05 MET DST

W artykule news:h2hogc$7vs$1@news.onet.pl,
niejaki(a): news.onet.pl z adresu <wonter@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Podzielilem dysk na 2 partycje i skorzystalem z Recovery Disk, ktory
> wczesniej zgodnie z instrukcja utworzylem. Cala operacja trwala naprawde
> dlugo, jednak okazalo sie, ze system ponownie utworzony jest tylko na
> 1 partycji :/
>
> I moje pytanie, jak to zrobic, aby bylo dobrze ?

Przeczytaj ten wątek:
http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/b808e3a7c7aec194/c091d5dd392d47d8?lnk=raot

zacytuję z niego mojego posta:

"może to w czymś pomoże:

przeczytaj na tym forum http://forum.laptopy.info.pl/viewtopic.php?t=17158
część pierwszego posta o temacie:
"Czysta instalacja systemu Windows XP z partycji Recovery z podziałem na
partycje i zachowaniem funkcjonalności niebieskiego guzika ThinkVantage"

Uwaga dla osób ze słabym łączem: dużo obrazków! "

--
pozdrawiam
Adam M.