Re: Nie rozpoznano urządzenia USB

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 23:42:18 MET DST

Użytkownik "Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości
news:h2g199$krf$1@news.onet.pl...

> Od dłuższego czasu borykam się z wyskakującym dymkiem o treści "Nie
> rozpoznano urządzenia USB. Jedno z urządzeń ma awarię, ale system nie
> potrafi go rozpoznać...".
> Po klinięciu w dymek odpala się okienko z USB Root Hub (portów 2) -
> Nieznane urządzenie.

Smiem przypuszczac, ze twoje USB nie wyrabia pradowo.

> Może jest jakiś sposób, żeby chociaż zlikwidować ten wyskakujący żółty
> dymek?

To juz zalezne od systemu operacyjnego, ale jak rozumiem masz windowsy? :)
W Managerze urzadzen wejdz sobie do sekcji USB, znajdz odpowiedni kontroler,
a w sekcji zaawansowane powinienes miec dziubek "nie informuj mnie o bledach
USB"

Przy okazji zobacz tez wszystkie USB Root Hub'y i zakladke "Zasilanie" -
powinna byc tam informacja o wymaganym zasilaniu.

Pozdrawiam
Michal