Re: Zewnetrzny dysk - USB czy ethernet ?

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 23:32:59 MET DST

Na USB wyciągniesz 30 MB/s, na ethernecie 100mbit jakieś 10-12 MB/s.
Możesz też jakiś stary komputer podłączyć do sieci, a do niego dysk na usb
(albo wewnętrzny). Taki stary komp to ze 30 zł.
Sam miałem takie rozwiązanie przez kilka lat. Na starociu był linuks, który
wystawiał dysk na świat. Działało ślicznie. Jedyna wada to taka, że dysk
dałem 250 GB, a procesor 500 MHz i bez UPSa, więc jak prądu zabrakło to przy
wstawaniu robił skanowanie dysku przez pól godziny :)

lamer