Nie rozpoznano urządzenia USB

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 18:01:48 MET DST

Witam
Od dłuższego czasu borykam się z wyskakującym dymkiem o treści "Nie
rozpoznano urządzenia USB. Jedno z urządzeń ma awarię, ale system nie
potrafi go rozpoznać...".
Po klinięciu w dymek odpala się okienko z USB Root Hub (portów 2) -
Nieznane urządzenie.

Powodem jest najprawdopobniej stacja FDD Scythe z czytnikami kart. Po
jej odłączeniu błędu nie ma. Jako jedyna jest podłączona do 1 z 4 wyjść
USB na płycie. Pozostałe urządzenia podłączone są w USB z tyłu kompa.
Jednak czytniki działają. Przynajmniej 3 z 4, które używam. Pozostały
jest odłączony w Managerze.
Podłączałem do innego USB, włączałem i wyłączałem z Managera kolejne
czytniki, sterowników nie potrzebuje... Czasami błąd nie wyskakuje,
czasam wyskakuje bez przerwy. W Managerze pojawia się wtedy i znika
Nieznane urządzenie. Odinstalowywałem je, odłączałem, ale nic to nie
zmienia...
Może jest jakiś sposób, żeby chociaż zlikwidować ten wyskakujący żółty
dymek?

Płyta to Foxconn P35A.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424