Re: Dylemat z wyborem procesora

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 12:54:58 MET DST

Dnia Wed, 01 Jul 2009 11:40:45 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Od jak dawna bawisz się W7 mogę się domyśleć i mam nadzieje
> że to ten czas maksymalny a nie ostatni tydzień

Napisalem chyba wyraznie w ktorejs odpowiedzi - beta x86 od stycznia,
obecnie RC x64.
Pytanie o ilosc sobie daruje bo zwyczajnie nie mam bladego pojecia - jakby
nie bylo to jest pol roku, a ja nie trzymam w pamieci kazdej gierki, kazdego
dema itp ktore uzywalem. A juz zwlaszcza jesli mi se gra nie spodobala.

--
Mark