Re: Dylemat z wyborem procesora

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 11:40:45 MET DST

Dnia 2009-07-01 08:56, Użytkownik Mark napisał:

> Nie mysle, ja to wiem - nie mialem zadnych problemow z zainstalowaniem
> czegos w W7. A jak jakis instalator na dzien dobry sie burzyl ze system nie
> jest obslugiwany (choc tyczylo to glownie niektorych programow) to jest tryb
> zgodnosci ktory iMO dziala o niebo lepiej niz w Viscie. Jedno klikniecie i
> instalator rusza.
> Ja jestem bardzo zadowolony - nowoczesny szybki system ktory nie ma
> problemow ze sprzetemi na dodatek jest po polsku.

Od jak dawna bawisz się W7 mogę się domyśleć i mam nadzieje
że to ten czas maksymalny a nie ostatni tydzień.
Pytanie ile gier na nim zainstalowałeś ?

W celu wyjaśnienia, dzieciaki które pierwsze dorwały Vistę
też twierdziły że rewelacja, najlepszy system i generalnie
"cool". A potem okazało sie że fantazjowały albo nie miały
pojęcia o czym piszą. Stąd moje niedowierzanie i pytanie
o liczbę zainstalowanych gier.

Pozdrawiam